• Διαιτα, πως να πετυχει;

    Αν έχασες και έχεις ξαναπάρει τόσα κιλά που θα χρειαζόταν ένα διδακτορικό στο Χάρβαρντ για να κάνεις τα μαθηματικά, τότε εδώ είναι μερικές συμβουλές για κίνητρα διατροφής που μπορούν να βοηθήσουν. Σίγουρα, έχετε δοκιμάσει να κάνετε δίαιτα στο παρελθόν. Ξεφορτωθήκατε τα μπισκότα στο ντουλάπι και αρνηθήκατε ενάρετα την τούρτα στο πάρτι του γραφείου. Και μετά, μετά από λίγες εβδομάδες, το κίνητρό σας αρχίζει να επισημαίνεται. Ίσως χτυπήσατε ένα οροπέδιο στο αδυνάτισμά σας ή βαριέστε τα λαχανικά στον ατμό για δείπνο κάθε βράδυ. Ή σε πειρασμό από ένα ιδιαίτερο επιδόρπιο, αποφασίζεις ότι μόνο αυτή η φορά δεν μπορεί να βλάψει. Μερικά γλιστρήματα και είστε εντελώς εκτροχιασμένοι — σωματικά και συναισθηματικά. Αν δεν είναι η πρώτη φορά που η απώλεια βάρους ήταν μια από τις αποφάσεις σας για την Πρωτοχρονιά, τότε έχετε έρθει στο σωστό μέρος. Αποδεικνύεται ότι το κλειδί για να χάσετε και να διατηρήσετε το βάρος σας δεν είναι απλώς θέμα του τι τρώτε ή του πόσο ασκείστε — είναι η στάση σας. Η διαρκής απώλεια βάρους είναι μια αργή διαδικασία και είναι πολύ εύκολο να την εγκαταλείψετε πριν φτάσετε τον στόχο σας. Με τα κατάλληλα ψυχολογικά εργαλεία, οι πιθανότητες επιτυχίας της δίαιτας μπορούν να βελτιωθούν σημαντικά. Η WebMD συμβουλεύτηκε ειδικούς στη διατροφή για συμβουλές που θα κρατήσουν εσάς και τη διατροφή σας σε καλό δρόμο προς την ήττα. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους για την επιτυχία της δίαιτας Το πρώτο βήμα για τη διατήρηση του mojo σας θα πρέπει να γίνει πριν κόψετε μία μόνο θερμίδα. Στην πραγματικότητα, ένας από τους ισχυρότερους προγνωστικούς παράγοντες της μακροπρόθεσμης επιτυχίας της δίαιτας έγκειται στον καθορισμό του σωστού στόχου στην αρχή. «Αν βάλεις ανέφικτους στόχους, όπως να χάσεις 30 κιλά σε λίγους μόνο μήνες, θέτεις τον εαυτό σου να αποτύχει», λέει η Ann Kulze, MD, συγγραφέας της δίαιτας 10 βημάτων της Dr. Ann: Ένα απλό σχέδιο για μόνιμο βάρος. Απώλεια και Δια βίου Ζωτικότητα. Αντίθετα, θα είναι πιο πιθανό να ακολουθήσετε μια δίαιτα εάν «εστιάσετε στην υγεία σας και δημιουργήσετε λογικές διατροφικές στρατηγικές», λέει ο Kulze. Ο καθορισμός μικρότερων, εφικτών σημείων αναφοράς, όπως η απώλεια 5 κιλών ή ένα μεμονωμένο νούμερο φορέματος, θα σας δώσει την αυτοπεποίθηση να συνεχίσετε. Πήγαινέ αργά Η επιτυχία της δίαιτας συνεπάγεται πραγματικές αλλαγές στον τρόπο ζωής και αυτό δεν συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη. “Έχετε περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσετε το βάρος σας μακριά εάν το χάσετε αργά. Οι άνθρωποι που λιμοκτονούν γίνονται ευερέθιστοι και έχουν υψηλότερο ποσοστό αποτυχίας”, λέει ο Kulze στο WebMD. «Αν μειώσεις 200 θερμίδες την ημέρα, δεν θα το καταλάβεις καν και το βάρος θα φύγει και θα μείνει». Εάν έχετε κατά νου ότι η βέλτιστη απώλεια βάρους είναι 1 έως 2 κιλά την εβδομάδα, θα απογοητευτείτε λιγότερο. Προτεινόμενα Αναμένετε αναποδιές Ο καθένας είναι υποχρεωμένος να υποκύψει στον πειρασμό (γεια σου, καυτό fudge sundae) από καιρό σε καιρό. Ο κίνδυνος δεν είναι μια μόνο υπερβολή, αλλά το να το αφήσεις να γίνει δικαιολογία για μια ολοσχερή φαγοπότι. Ονομάστε το το σύνδρομο «το έχω ήδη φυσήξει για να φάω και ολόκληρο το σακουλάκι του Oreos». Μην είσαι τελειομανής Λοιπόν, τι θα κάνετε αν έχετε φουλάρει μια πίντα παγωτό πριν το μεσημέρι; “Η τελειομανία εμποδίζει την επιτυχία περισσότερο από οτιδήποτε ξέρω”, λέει η Vicki Saunders, RD, η οποία επιβλέπει το πρόγραμμα απώλειας βάρους και τρόπου ζωής που ονομάζεται Transformations στο νοσοκομείο St. Helena στη Νάπα της Καλιφόρνια. “Μια απόλαυση 100 θερμίδων είναι μόνο αυτό», λέει ο Σάντερς. Αλλά αν εκληφθεί ως αποτυχία και ως λόγος να τα παρατήσεις, μπορεί να μετατραπεί σε απόλαυση 1.000 θερμίδων. Κατώτατη γραμμή όταν γλιστρήσετε: Ξεχάστε το. Αύριο είναι μια νέα — και πιο υγιής — μέρα. Χρησιμοποιήστε το σύστημα Buddy «Είναι δύσκολο να κάνεις σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής σου όταν κολυμπάς μόνος σου ανάντη», λέει ο Saunders. Η εύρεση άλλων ατόμων με παρόμοιους στόχους μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις πιθανότητες επιτυχίας της δίαιτας. Όταν το πνεύμα σας — ή η δύναμη της θέλησής σας — επιδεικνύεται, το να έχετε άτομα για να καλέσετε μπορεί να προσφέρει την υποστήριξη που χρειάζεστε για να συνεχίσετε. Ο Saunders συνιστά να αναζητήσετε άτομα στο τοπικό σας γυμναστήριο ή στο Y, στους Ανώνυμους Υπερφαγικούς ή σε μια διαδικτυακή ομάδα υποστήριξης. «Το να έχετε μια ομάδα υποστήριξης στην οποία μπορείτε να απευθυνθείτε, είτε πρόκειται για την οικογένειά σας είτε για άτομα σε μια αίθουσα συνομιλίας για διαιτα , μπορεί να κάνει τη διαφορά» για την επιτυχία της δίαιτας. Κάνε υπομονή Ένα από τα μεγαλύτερα κίνητρα διατροφής είναι το επίφοβο πλατό απώλειας βάρους. Κάνατε τα πάντα σωστά, αθλείστε και τρώτε καλά, και οι αριθμοί στη ζυγαριά πέφτουν σταθερά. Τότε ξαφνικά: Τίποτα. Η ζυγαριά παραμένει κολλημένη για αρκετές ημέρες στη σειρά. Σύμφωνα με την Ann Kulze, αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό. «Γυρίστε το και συγχαρείτε τον εαυτό σας για την επιτυχία της δίαιτας που είχατε μέχρι τώρα», προτρέπει. «Αυτό είναι ένα φυσικό μέρος της διαδικασίας απώλειας βάρους». Όταν φτάσετε στο οροπέδιο, μπορεί να θέλετε να δοκιμάσετε κάτι ελαφρώς διαφορετικό για να ξεκινήσετε τη διατροφή σας. «Δεσμευτείτε να ξοδεύετε επιπλέον 100 θερμίδες την ημέρα με το περπάτημα, για παράδειγμα», συμβουλεύει ο Kulze. «Και κοιτάξτε με ειλικρίνεια για να δείτε αν υποχωρείτε ελάχιστα με το φαγητό σας». Μερικές μικρές προσαρμογές και σύντομα θα επιστρέψετε στην πορεία σας.

Create your website with WordPress.com
Get started